"Wees als een bron die overstroomt en niet als een bak die steeds hetzelfde water bevat."
Uit: 'Veronika besluit te sterven', Paulo Coelho
>Home/Boekenplank/Uit de grijze massa (M)

< Uit de grijze massa (M) >

Tjaco Walvis


Niet alleen de wereld van leren en ontwikkelen ontdekt de inzichten vanuit de neurowetenschap. Ook de marketing en sales wereld ziet natuurlijk vele mogelijkheden. Bijzonder is dat dit veelal wordt ervaren als manipulatie … Maar in hoeverre geldt dit ook niet in de wereld van leren en ontwikkelen? Dat het laatste hoofdstuk de titel ‘ is dit boek immoreel?’ draagt, geeft in ieder geval aan, dat deze vraag weldegelijk wordt gesteld …
In dit boek staat de vraag centraal ‘waarom ons brein het ene merk boven het andere verkiest’. Er worden drie wetten geschetst (relevantie, samenhang en participatie) die een mooi raamwerk vormen om met een andere blik naar marketing te kijken.

 

Bestel hier het boek  van Tjaco Walsvis als je het ‘merk’ Prentice Hall’ de moeite waard vindt …

 

Zie ook het boek ‘Koop mij’ voor meer neuromarketing.



Voorkant | Achterkant
Canadastraat 52 - 8141 AD Heino - 0572 39 42 59 - info@maatwerkt.nl  X