"Wees als een bron die overstroomt en niet als een bak die steeds hetzelfde water bevat."
Uit: 'Veronika besluit te sterven', Paulo Coelho
>Home/Boekenplank/Koop mij (M)

< Koop mij (M) >

Martin Lindstrom


Dit boek gaat over de toepassing van neurowetenschap op het vakgebied van Marketing. Ook dit vakgebied is zijn voordeel aan het doen met inzichten uit het brein. Zo wordt ontrafelt wat het neurologische effect van de Nokia-ringtone is (en da's dus niet zo best!), wordt geurmarketing behandeld (o, wat worden we toch door ons neus om de tuin geleid) en hoe zit het nu echt met die sublimale beïnvloeding. 


Heel boeiend geschreven en het leest echt als een trein. Een aanrader! En af en toe ook echt schokkend!

Klik hier om het boek te bestellen.

Klik hier om de auteur te zien terwijl hij een aantal resultaten bespreekt uit zijn boek.

Geïnteresseerd in een filpje over sublimale beïnvloeding. Klik dan hier!

 



Voorkant | Achterkant
Canadastraat 52 - 8141 AD Heino - 0572 39 42 59 - info@maatwerkt.nl  X